منتخب شورای ششم شهر تهران گفت: هنوز ما درباره انتخاب شهردار زن ورودی خاصی نداشتیم، اینکه شهردار زن باشد یا مرد فرقی ندارد.

میثم مظفر منتخب شورای ششم شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره انتخاب شهردار پایتخت توسط اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: برای انتخاب شهردار تهران جلسه‌ای برگزار نشده و ما از این هفته جلسات خود را به صورت غیررسمی تا قبل از شروع کار شورای شهر ششم خواهیم داشت که در ابتدا به معرفی شاخص‌ها و معیارهای خود جهت انتخاب شهردار می‌پردازیم و هنوز گزینه ای مطرح نشده است.

وی با اشاره به بحث حمل و نقل عمومی و مشکلات آن ادامه داد: شورای این دوره بسیار با انگیزه و دارای تخصص است و ما در حوزه حمل و نقل عمومی شاهد حضور افرادی هستیم که در این عرصه دانش لازم و تجربه کافی را دارند و طبیعتا ایده‌ها و برنامه‌هایی جهت بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی داریم، در حال حاضر به فکر تشکیل ساختار شورا هستیم.

منتخب شورای ششم شهر تهران با اشاره به انتخاب شهردار زن و تصمیم شورای شهر تهران تصریح کرد: هنوز ما درباره انتخاب شهردار زن ورودی خاصی نداشتیم و اینکه شهردار  زن باشد یا مرد فرقی ندارد، بلکه آن فرد باید روحیه خدمتگزاری و ویژگی های لازم را برای شهردار شدن داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.