مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا گفت: در سال ۹۹ شاهد افزایش ۲.۸ برابری سود خالص در این شرکت در مقایسه با سال قبل از آن بودیم.

سید محمد احمدزاده مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بر اساس گزارش مالی حسابرسی شده، سود خالص و سود پایه هر سهم این شرکت در سال ۱۳۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن، با رشد چشمگیر بیش از ۱۸۰ درصدی همراه بود و افزایش ۲.۸ برابری را نشان می‌دهد.

او افزود: براساس این اسناد، سود عملیاتی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در انتهای سال مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۹، ۲۱ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۴۷۶ ریال را نشان می‌دهد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۷ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۹۷۸ میلیون ریال بوده، رشد ۱۸۰ درصدی دارد.

احمدزاده اظهار داشت: همچنین سود خالص این شرکت با افزایش ۱۸۰ درصدی در سال ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل، از ۷ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۳۶۶ میلیون ریال به ۲۱ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۵۱۸ میلیون ریال رسیده است.

به گفته مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا؛ سود پایه هر سهم نیز در این گزارش رشد چشمگیر ۲.۸ برابری را نشان می‌دهد و از ۲ هزار و.۱۵۳ ریال در سال ۱۳۹۸ به ۶ هزار و ۱۶۷ ریال در سال ۱۳۹۹ رسیده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.