فرماندار حمیدیه از ارائه خدمات درمانی به شهروندان در درمانگاه محلی شبانه روزی شهدای حمیدیه خبر داد.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در حاشیه نشست مشترک با امین دزفولی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و انتصاب مسعود نشاطی به عنوان سرپرست بیمارستان محلی شهدای حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خدمات پزشکی و درمانی در درمانگاه شبانه روزی بیمارستان شهدا به شهروندان ارائه می‌شود.

او افزود: فعالیت شبانه روزی درمانگاه تا احداث بیمارستان محلی با همکاری و حمایت خیرین ادامه خواهد داشت تا ان شاءالله با بهره برداری از آن شاهد رفع مشکلات و ارائه هرچه بهتر خدمات پزشکی و درمانی در سطح مطلوب به ساکنان حمیدیه باشیم.

هاشمی ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام مسئولان مربوطه در این زمینه بیان کرد: انتصاب نشاطی نشان دهنده عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی اهواز جهت ارائه خدمات درمانی به مردم حمیدیه است.

مسعود نشاطی مدیر بیمارستان محلی شهدای حمیدیه اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده در این بیمارستان ۱۵ تخت شامل؛ در بخش‌های مختلف حاد و تخت حاد راه اندازی و خدماتی در زمینه تسهیلات زایمانی، اورژانس، cpr، آزمایشگاه و رادیولوژی شبانه روزی با پزشکان عمومی و درمانگاه تخصصی در رشته‌های داخلی، جراحی، زنان و زایمان، کودکان و مغز و اعصاب به شهروندان ارائه داده شود.

او تصریح کرد: هم اکنون کار‌های عمرانی و ساختمانی آن انجام شده و در حال تهیه و نصب تجهیزات پزشکی و همچنین جذب نیرو‌های انسانی هستیم تا به زودی شاهد راه اندازی آن در آینده‌ای نزدیک باشیم و خدمات پزشکی و درمانی درخور و شایسته به اهالی حمیدیه ارائه دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.