مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر از اهدای وسایل بازی با مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات و تعدادی از خیرین به پارک بیان این شهرستان خبر داد.

نیما رحیم پور مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر در گفت وگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: کار خیر در جامعه و کشور ما بر اساس تعالیم و آموزه های دینی از فرهنگی دیرینه برخوردار است و با جان مردمان ما نیز عجین شده است .

او ادامه داد: امرخداپسندانه ی مدرسه سازی که خیرین در فرآیند آموزش با نظام تعلیم و تربیت همکاری می کنند و در سایر امورات خیریه لذا در همین راستا ستاد بازسازی عتبات عالیات با مشارکت تعدادی از خیرین تاکنون نسبت به اهداء مجموعه وسایل بازی کودکان به ۳۰۰ شهرستان در کل کشور جهت استقرار در پارک ها اقدام کرده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر افزود: یکی از این مجموعه وسایل بازی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان و با ظرفیت همزمان ۷۵ نفر در پارک بیان خرمشهر طی مراسمی با حضور ریاست شورای اسلامی شهر خرمشهر ، شهردار خرمشهر ، رئیس و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات خرمشهر نصب و به بهره برداری رسید تا اینگونه امورات خیریه و عام المنفعه در جامعه و در کل کشور تعمیم داده شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.