فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: ایجاد زیرساخت در مناطق محروم اقدامی در راستای توزیع عادلانه امکانات به شمار می‌رود و در دستور کار مسئولان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیدعلی موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه  گفت: متاسفانه توسعه نامتوازن امکانات و زیرساخت‌ها در برخی مناطق کشور وجود دارد و این امر در بخش سراجوی مراغه نیز به خوبی احساس می‌شود.

اوافزود: برای رفع محرومیت‌ها و توسعه متوازن در این بخش و منطقه «قوری‌چای» غربی، اقدمات موثری برای بهسازی راه‌های روستایی انجام شده و شاهد بهره‌مندی مردم روستایی از دسترسی آسان به امکانات مرکز شهرستان هستیم.

او با بیان اینکه بیشترین تلفات جانی در محور مراغه – هشترود مربوط به ۴۵ کیلومتر متصل به مراغه است، اضافه کرد: هم‌اکنون قطعه‌های واقع شده در این بخش از آزادراه مراغه- هشترود از حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزکی برخوردار است و با تخصیص حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت و سرمایه‌گذار طرح، امید است تا پایان فصل کاری این قطعه‌ها به بهره‌بردرای برسد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه با اشاره به راه‌اندازی دادگاه عمومی بخش سراجو نیز افزود: با بهره‌برداری از این دادگاه، شاهد کاهش تردد به محاکم قضائی مراغه و کم شدن سوانح احتمالی در محور‌های مواصلاتی و تحمیل هزینه‌های ترافیکی به مردم این منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.