مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز گفت: خواستار همکاری منسجم ادارات و ارگان‌های خدمات‌رسان در صیانت از حریم خطوط انتقال گاز هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد کامل مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز در نشست هم‌اندیشی با مدیرعامل و مسئولان شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، که برای بررسی پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای خراسان در ستاد این منطقه برگزار شد، ضمن تشریح مخاطرات عدم رعایت حریم خطوط لوله گفت: هدف از اجرای قانون حریم، ایمنی خطوط لوله انتقال گاز و ساکنان در اطراف آن‌هاست و با توجه به این مهم، شرکت انتقال گاز ایران نیز به اجرای هر چه دقیق‌تر این قانون تأکید دارد.

او افزود: برای حفظ جان و مال شهروندان و امنیت انرژی کشور، صیانت از حریم خطوط انتقال گاز که پشتوانه قانونی نیز دارد، یک وظیفه ملی است.

مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز با استراتژیک خواندن این منطقه عملیاتی ادامه داد: صیانت و حفاظت از شبکه گاز برای تأمین انرژی بخش‌های مختلف مصرف‌کننده، ضرورتی مهم است که همه دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه داشته باشند.

کامل بیان کرد: بدون شک وحدت رویه‌کاری و خرد جمعی همراه با برنامه‌ریزی قبل از اجرایی شدن طرح‌ها، یقیناً از دوباره کاری‌ها، ایجاد چالش و همچنین از بروز بحران و تخریب‌های آتی جلوگیری خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: منطقه چهار عملیات انتقال گاز آماده است وفق مقررات و ضوابط مهندسی و قانونی با دستگاه‌های اجرایی که متصدی طرح‌های عمرانی نظیر راه‌سازی، آب‌رسانی، برق‌رسانی و ... هستند، تسریع در همکاری لازم و تعیین تکلیف پروژه‌ها را به عمل آورد تا در سرعت انجام این امور نیز خللی وارد نشود، البته متقابلاً انتظار همکاری و همراهی مطلوب از ادارات مربوطه را نیز دارند.

مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز تأکید کرد: امیدواریم با همراهی مجموعه‌های اداری و فرمانداری‌های محترم و همچنین همکاری شورای اداری استان و مردم شریف خراسان رضوی بتوانیم در انجام مأموریت خود که انتقال پایدار و ایمن گاز طبیعی و خدمت به مردم شریف کشور اسلامی است موفق و سربلند باشیم.

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.