دوره های آموزشی به صورت برخط ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فروزان لطفی‌پور معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: دوره‌های آموزشی برخط ویژه مددجویان استان با مشارکت ۱۶۱ مربی برگزار می‌شود.

او افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای گروه‌های سنی مختلف از خدمات حوزه فرهنگی برای مددجویان با فعالیت مربیان توانمند است.


بیشتر بخوانید


لطفی پور اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا روند برگزاری دوره‌های آموزشی متوقف نشده است بلکه با بررسی‌های انجام شده و ارائه پیشنهادات در قالب دوره‌های آنلاین با فعالیت ۱۶۱ مربی در حال برگزاری است.

او اظهار داشت: در ابتدا چند دوره آموزشی به صورت آزمایشی برگزار شد و پس از بررسی نتایج مثبت این کلاس‌ها و رضایتمندی مددجویان، دوره‌های آموزشی در قالب رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

لطفی‌پور تصریح کرد: کلاس‌های زبان انگلیسی، کامپیوتر، مشاوره «تحصیلی، دانش‌آموزان پشت کنکور و ازدواج»، کارآفرینی و اشتغال، ورزش‌های بومی و محلی و قرآن و تدبر از جمله این دوره‌های آموزشی هستند.

او گفت: این دوره‌های آموزشی در قالب ۹۲ گروه فضای مجازی در حال برگزاری است و در سه ماهه نخست امسال، سه هزار و ۱۴۷ خانم و ۶۴۶ مرد در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.

لطفی‌پور ادامه داد: صرفه‌جویی در زمان رفت و آمد، کاهش هزینه‌ها و تنوع بالای برگزاری دوره‌آموزشی از جمله محاسن برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار