نایب رئیس مجلس گفت: تصمیم گرفته شد تا از تولیدات برق هسته‌ای مطابق فرمایش رهبر انقلاب در جهت توسعه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه پیرامون تولید برق هسته‌ای که با حضور وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار شده بود با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه شنبه هفته گذشته آقای بیگی نژاد از وزیر نیرو درباره فرمایش رهبر انقلاب پیرامون تولید ۲۰ الی ۳۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای سوال پرسیدند.

وی افزود: بنابراین امروز در راستای این موضوع جلسه‌ای با حضور وزیر نیرو و معاونان وزارت نفت و رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار کردیم.

نیکزاد بیان کرد: ربات برق هسته‌ای به طور سالانه در کشور تولید می‌شود و ما باید به سمت افزایش نیروگاه‌های هسته‌ای در کشور پیش برویم بنابراین تصمیم گرفته شد تا از همکاری کسانی که در بلوک شرق فاینانس می‌کنند، استفاده شود.

وی گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد تا از تولیدات برق هسته‌ای مطابق فرمایش رهبر انقلاب در جهت توسعه استفاده شود و همچنین در نظر گرفته شد تا سال ۱۴۲۵ بالغ بر ۸ هزار مگاوات تولید برق در دستور کار قرار گیرد.

نایب رئیس مجلس متذکر شد: در این جلسه بر استفاده از ظرفیت فاینانس و سرمایه گذاران در جهت توسعه نیروگاه‌های برق هسته‌ای تاکید شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار