مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸ سوپرمارکت به علت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در همدان پلمب شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،لیدا رفعتی,مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: برای ۶۳۷ واحد متخلف نیز اخطاریه بهداشتی صادر شد.

او  از تشدید بازرسی واحد سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در مقابله با کووید ۱۹ خبر داد و افزود: از ۲۴ تا ۳۱ خرداد ۴ هزار و ۸۰۱ مورد از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید شد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از پلمب ۱۶ مرکز متخلف در این مدت خبر داد و با بیان اینکه هشت سوپرمارکت و خواروبارفروشی، دو نانوایی، یک رستوران و ۵ مرکز دیگر تعطیل شد، گفت: ۶۳۷ مورد اخطار و معرفی به مراجع قضایی هم در این مدت ثبت شد.

لیدا رفعتی با بیان اینکه در بازدید از واحد‌ها در ۸۵ درصد به تهویه محیط توجه می‌شد که شامل ۴ هزار و ۶۳ مرکز بود گفت: رعایت ۸۰ درصدی شیوه نامه های بهداشتی, فاصله‌گذاری اجتماعی ۳ هزار و ۸۵۶ مورد را در برمی‌گرفت و ۸۱ درصد نیز نسبت به استفاده از ماسک حساس بودند که ۳ هزار و ۹۰۵ واحد را شامل می‌شود.

او با بیان اینکه رعایت بهداشت و حفاظت فردی ۸۶ درصد و ۴ هزار و ۱۴۱ مورد بوده است خواستار توجه به شیوه نامه های بهداشتی شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.