رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: احداث ساختمان مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر مرند به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فغفوری رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت:عملیات اجرایی ساختمان مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر مرند در سال ۱۳۹۲ توسط اداره کل راه و شهرسازی شروع شده و اعتبار آن از محل اعتبارات سازمان ملی و زمین و مسکن تامین شده است.

او اظهار داشت: این پروژه در راستای تعهد سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص احداث ساختمان‌های روبنایی برای سایت‌های مسکن مهر و به منظور سهولت دسترسی فرزندان ساکنین مساکن مهر مرند به خدمات آموزشی انجام شده است.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: این پروژه با زیربنای بیش از ۹۵۰ مترمربع در حال احداث بوده و در ۲ طبقه با اسکلت بتنی در حال اجراست.

فغفوری ادامه داد: عملیات اجرایی و نصب انشعابات این پروژه به اتمام رسیده و امید است با تامین اعتبار لازم طی امسال محوطه سازی و نواقص ساختمان پروژه نیز به اتمام برسد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.