بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون سراسری در استان فارس از فردا می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نماینده سازمان سنجش در استان فارس از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در استان فارس از فردا یکشنبه ۶ تیر خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه خود به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

علیرضا افشاری‌فر افزود: داوطلبان می‌توانند با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام ­خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

او تصریح کرد: متقاضیانی که در ۲ یا۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه­‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود نیز اقدام کنند.

نماینده سازمان سنجش در فارس با بیان اینکه آزمون سراسری در استان فارس در ۳۷ حوزه امتحانی برگزار می‌شود، ادامه داد: کارت ورود به جلسه آزمون سراسری تا قبل از شروع آزمون در سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.

افشاری‌فر افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­دار و ارائه آن الزامی است.

او اظهارداشت: متقاضیان درصورت مشاهده نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون، می‌بایستی "مطابق بند «ب» این اطلاعیه" به حوزه‌های رفع نقص کارت مندرج در جدول شماره ۲ سازمان سنجش مراجعه کنند.

آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از ۹تیر ماه ۱۴۰۰ به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

آزمون رشته هنر: صبح چهارشنبه ۹تیر ۱۴۰۰
آزمون رشته‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی: صبح پنجشنبه ۱۰تیر ۱۴۰۰
آزمون رشته علوم تجربی: صبح جمعه ۱۱تیر ۱۴۰۰
آزمون رشته زبان‌های خارجی: صبح شنبه ۱۲تیر ۱۴۰۰

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار