مونسان گفت:طرح ارائه تسهیلاتی بدون کارمزد به تعمیرکاران متفرقه و یدکی فروشان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،مونسان مدیرعامل ایساکو گفت: امروز تسهیلاتی بدون کارمزد به همکاران ارائه خواهیم داد. سال ۹۹، سال جهش تولید نامگذاری شد و در ایساکو کار‌های خوبی انجام شد.

او بیان کرد: تولید سال ۹۸ نسبت به سال ۹۹ با درصد رشد خیلی خوبی با وجود مشکلات بسیار خوب به پایان رسید. سال گذشته سال سختی با وجود کرونا و تحریم‌ها بود.

این مقام مسئول گفت: رشد ۵۰ درصدی فروش نسبت به سال ۹۸ نشان از روند مثبت تولید دارد که هزار میلیارد افزایش فروش داشتیم. شاخص رضایت مشتری در سی اس آی موفق شدیم در سه ماه چهارم سال ۹۹ با کسب رشد ۷۷۸ رکورد شاخص مشتری را در صنعت خودروسازان شکستیم.

مونسان گفت: در شرکت ایساکو توانستیم فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرایی کنیم و امسال نیز برنامه افزایش تولید داریم. برنامه داریم امسال برنامه توسعه خرید قطعات اصل را داشته باشیم که جلسات مختلفی برای آن برگزار شده است.

مدیرعامل ایساکو گفت: حدود ۲۵ هزار تعمیرکار ثبت شده داریم که با این تسهیلات می‌توانیم قطعات اصل را با شرایط مناسبی با بازخورد خوب ارائه دهیم. اکنون با اعتبار سنجی که انجام شده با استفاده از ایساکو کارت در تلاش هستیم خدمات را افزایش دهیم.

این مقام مسئول گفت: اجرای طرح از فردا آغاز می‌شود. امیدوارم نقش کوچکی در مانع زدایی به قطعات اصل داشته باشیم. اگر از کیفیت خودرو راضی نیستیم‌ به این دلیل است که از قطعات اصل در آن استفاده نشده است.

او گفت: طرحی که در نظر گرفته ایم شامل ارائه تسهیلات در قالب ایساکو کارت به تعمیرکاران متفرقه، یدکی فروشان غیر ایساکویی و اشخاص حقیقی عضو شبکه توسعه اجتماعی رسالت است.

این مقام مسئول گفت: میزان اعتبار ایساکو کارت ۵۰،۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۶۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ میلیون ریال است. بازپرداخت ۶ ماهه و ۳ ماه تنفس بازپرداخت اقساط برای مشتری در صورت عدم تراکنش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار