رئیس اداره محیط زیست سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: در سه ماهه نخست امسال خودروهای اعمال قانون شده شامل خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا بوده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد پذیرا رئیس اداره محیط زیست سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در انتهای سال ۹۸ و اعمال محدودیت‌های گسترده ترددی در سطح شهر، بهار سال ۹۹ شاهد افزایش قابل توجه کیفیت هوا در مشهد و کاهش تردد خودرو‌های دودزا و آلاینده در سطح شهر بودیم به گونه‌ای که آمار‌ها حاکی از آن است که در بهار سال ۹۹، در مجموع ۸۰۰ خودروی دودزا و آلاینده اعمال قانون شدند.


بیشتر بخوانید


او افزود: با توجه به ادامه روند شیوع بیماری کرونا و کاهش محدودیت‌های ترافیکی آمار خودرو‌های اعمال قانون شده از نظر آلایندگی زیست محیطی در بهار امسال با رشدی ۶/۵برابری به حدود ۵۲۰۰ خودرو رسید.

رئیس اداره محیط زیست سلامت و ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰، از مجموع بالغ بر ۵۲۰۰ خودروی آلاینده اعمال قانون شده، بیش از ۲۴۰۰ مورد مربوط به خودرو‌های فاقد معاینه فنی و حدود ۲۸۰۰ مورد مربوط به خودرو‌های دودزا بوده است.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.