مسابقات شانس مجدد پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام علی علی اف در شهر کاسپیسک جمهوری داغستان روسیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جام علی علی اف مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر ماحامد زاکاریف از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل عبدالرشید سعداله یف قهرمان المپیک و جهان از روسیه با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، گلیج به گروه بازنده‌ها رفت وی با توجه به حاضر نشدن کشتی گیران روس در دیدار‌های شانس مجدد، راهی دیدار رده بندی شد تا عصر امروز برای کسب مدال برنز به مصاف ولادیسلاو بایتسایف قهرمان اروپا از روسیه برود.

گفتنی است رقابت‌های پنج وزن دوم این رقابت‌ها نیز امروز (شنبه) برگزار می‌شود که قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۱۷ نفر شرکت کرده اند، امیرحسین مقصودی در دور نخست استراحت می‌کند و در دور دوم به مصاف یاند یاندیف از روسیه می‌رود. محمدمهدی یگانه جعفری نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با آسومیدین حسن اف از ازبکستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۲ کشتی گیر شرکت کرده اند، محمدجواد ابراهیمی و ارشک محبی در دور نخست استراحت می‌کنند و در دور بعد به مصاف هم می‌روند.

همچنین در مسابقات شانس مجدد پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام یاشاردوغو و در وزن ۶۵ کیلوگرم که ظهر امروز در شهر استانبول ترکیه برگزار شد ابوالفضل حاجی پور در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۴ کوئنتین استیکر از فرانسه را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل علی بک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه ۸ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه در اولین دیدار مقابل کاوانیش از قزاقستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی دست یافت وی در دور بعد نیز با نتجیه ۸ بر صفر از سد عادل اوسپانوف از قزاقستان گذشت و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار به مصاف کیان محمودجانلو دیگر نماینده کشورمان در این وزن می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار