مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: حمل و نقل کانتینری موجود در بندر خرمشهر بستر مناسبی برای انجام همکاری و توسعه حمل و نقل دریایی با دیگر کشورهای منطقه است.

نورالله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،با اشاره به بسترهای مناسب بندر خرمشهر، گفت: ظرفیت‌های بسیار کم‌نظیر و منحصر به فردی در بندر خرمشهر وجود دارد که می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت ایفا کند.

اوادامه داد: حمل و نقل کانتینری از جمله ظرفیت‌های منحصر به فرد موجود در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر است که می‌توان با توجه اساسی به آن بستر صادرات انواع کالا را بیش از پیش تقویت کرد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: اکنون تمام ظرفیت کانتینری بندر خرمشهر ۴۰۰ هزار TEU کانتینر در سال است که برای رونق بخشی به بندر ، زمینه مناسبی به شمار می‌رود.

او عنوان کرد: حمل و نقل کانتینری بستر مناسبی برای انجام همکاری و توسعه حمل و نقل دریایی با دیگر کشورهای منطقه است.

اسعدی با تاکید بر اینکه احداث ترمینال کانتینری توسط بخش خصوصی انجام شد، بیان کرد: اولویت اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، تشویق سرمایه‌گذاران برای فعالیت است و ما به صورت جدی از سرمایه‌گذاران با تسهیل کار و ارائه مشوق‌های لازم  حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.