سرپرست شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت:کسری سهمیه تخصیصی به استان از طریق همکاری مردم در مصرف انرژی نیروی برق جبران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رامین فرج، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: با توجه به ادامه روند افزایش دما در کشور و افزایش مصرف ناشی از آن نیاز به همکاری مردم خصوصاً در بخش مصارف خانگی و تجاری برای جلوگیری از قطعی‌های ناخواسته در بازه زمانی ساعت‌های ۱۲ تا ۱۸ بیشتر شده است.

او افزود: با توجه به افزایش سقف مصرف و محدودیت‌های ناشی از کمبود تولید که به علت رشد قابل توجه بخش صنعت و کشاورزی ایجاد شده، تراز تولید و مصرف در حدود ۹۰۰۰ مگاوات در ساعات پیک بار با محدودیت مواجه شده که نیاز است برای جبران این کسری که قسمتی از آن نیز سهم استان البرز است ملاحظات خاص در بخش مصرف درنظر گرفته شود.

رامین فرج گفت: با پیگیری‌های استاندار و ملاقات با وزارت نیرو و بیان حساسیت‌های ویژه استان البرز مساعدت‌هایی در راستای کاهش سهمیه خاموشی‌های استان انجام شد و برنامه خاموشی‌های بخش صنعت به دو روز در هفته کاهش یافت اما تداوم این شرایط نیاز به همکاری بیشتر کلیه مشترکان دارد.

او افزود: از کلیه مشترکان تقاضا دارم با مصرف بهینه انرژی و اقداماتی از قبیل کاهش مصرف لوازم سرمایشی با تنظیم دما روی ۲۵ درجه یا استفاده از دور کند کولر‌ها و استفاده کمتر از وسایل پرمصرف خانگی مانند اتو، جاروبرقی و ماشین لباسشویی در ساعات صبح (خارج از بازه ۱۲ تا ۱۸) به ما کمک کنند تا کسری سهمیه تخصیصی به استان را از این طریق جبران کنیم و حتی الامکان از قطع ناخواسته برق جلوگیری شود.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: قطعی برق ، خاموشی برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.