مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: نوبت دوم واکسیناسیون سالمندان در استان اصفهان بر علیه بیماری کووید ۱۹ آغاز شده است و ایمن سازی افرادی که تاکنون واکسن نزده‌اند نیز ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا فدایی مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: از زمان اعلام واکسیناسیون دراستان اصفهان تاکنون ۲۷۰ هزار نفر یک نوبت و ۹۶ هزار نفر ۲ نوبت واکسن دریافت کرده‌اند.

مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان تصریح کرد: ۶۵ تا ۷۰ درصد سالمندان در سطح استان اصفهان واکسن تزریق کرده اند و واکسینه کردن همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: با واکسن‌هایی که بتازگی دریافت شد واکسیناسیون نوبت دوم افرادی که یک ماه پیش نوبت اول را دریافت کرده‌اند، آغاز شده است.

فدایی گفت: انتظار داریم سالمندان طبق نوبت‌بندی برای دریافت نوبت دوم اقدام کنند و واکسن سالمندان ۷۰ سال به بالا هم برای دریافت نوبت اول فراهم شده است که از طریق ثبت نام در سایت و دریافت نوبت ازطریق پیامک فراخوانده می‌شوند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم اینک ۸۳۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان اصفهان  در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد ۱۳۳ تن در بخش مراقبت‌های ویژه بسر می‌برند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.