تیم فوتبال پرسپولیس که در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد، این روز‌ها درگیر مشکلات مالی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، بازیکنان و اعضای تیم  سرخپوش پایتخت نسبت به مشکلات مالی این باشگاه واکنش نشان دادند.

 طبق گفته بازیکنان پرسپولیس، آنها تاکنون  تنها ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد‌ خود را دریافت کرده‌اند و همین موضوع باعث ناراحتی آنها شده است.


بیشتر بخوانید


اعتراض پرسپولیسی‌ها به افشین پیروانی و یحیی گل محمدی رسیده و قرار است مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس این مشکل را رفع کنند.

پرسپولیس که در حال حاضر با ۴۹ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، باید در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در تهران به مصاف گل گهر سیرجان برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۵ تير ۱۴۰۰
بشنو و باور نکن!!!!!! تمامی پولهای اسپانسر استقلال رو به اسم این تیم حکومتی واریز کردنن !! حالا مشکل مالی دارید !!! ننه آذر و بابا مسعودتون مگه مرده !! نرفتن هنوز هستن، از جبیب مردم و بیت المال تمام بدهی های این 8 سال چرکپولیس را پرداخت کرده اند و می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۵ تير ۱۴۰۰
دیگ به دیگ میگه روت سیاه ست این تیم کیسه هست که از بیت المال داره 9سال استفاده میکنه اما دریغ از یک جام !!! پس مجیدی از عمش پول میگیره با بازیکنانش بعداز هز بازی پاداش میده؟؟ اره ؟؟ با درصد بالا تیم استقلال متومل ترین و
منفورترین تیم ایرانه!!
آخرین اخبار