تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استان قم، امروز شنبه پنجم تیر ماه ۱۴۰۰ را مشاهده کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  تصاویر صفحه نخست برخی از روزنامه‌های استان قم، امروز شنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۰ را با تیتر‌ها و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

روزنامه شاخه سبز با تیتر رهبر معظم انقلاب دز اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند به  موضوع تزریق دُز اول واکسن کوو ایران برکت به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  در صبح روز (جمعه) اشاره کرده است.

 این واکسن که محصول تلاش محققان و دانشمندان جوان ایرانی است به تازگی مجوز مصرف را با اتکا به دانش بومی دریافت کرد و ایران به یکی از ۶ کشور تولیدکننده واکسن کرونا در جهان تبدیل شد.

روزنامه گویه با تیتر آمار پایین قتل و خودکشی در قم به جدیدترین آماری که از  سوی پزشکی قانونی قم اعلام شده پرداخته است بر این اساس آمار خودکشی در قم  به‌نسبت متوسط کشوری و همچنین جهانی بسیار پایین است،  همچنین قم در موضوع قتل در جایگاه  بیست‌ونهمین استان کشور قرار دارد.

روزنامه ایمان با تیتر حل و فصل پرونده فرودگاه قم به  توقف اجرای حکم خلع ید پیمانکار پروژه به دستور رئیس قوه قضائیه اشاره کرده است  که بر این اساس پیمانکار می‌تواند با مراجعه به دادگستری و استانداری قم روند ساخت فرودگاه را آغاز کند.

در ادامه صفحه نخست برخی روزنامه های قم را از نگاه می گذرانید.

/

/

/

آمار پایین قتل و خودکشی در قم/بحرانی شدن ریزگردها با تامین نشدن حقابه ها

آمار پایین قتل و خودکشی در قم/بحرانی شدن ریزگردها با تامین نشدن حقابه ها

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.