جای خالی آب، معضل جدی هرخانه ویلایی در شهرک دریای کرج محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهرک دریا، جایی در چند قدمی امامزاده طاهر(ع) و در مجاورت مهرشهر کرج  قرار دارد، شهرکی که ساکنان آن همه آسیب ها و معضلات شهری را از اذهان خود دور کرده اند و تنها مشکلی را که برزبان می آورند، آب است.

به نظر می رسد رونق ساخت و ساز آسمان خراش ها در این شهرک، به معضلی جدی برای آن هایی تبدیل شده است که راضی نشده اند خانه های ویلایی خود را در اختیار سازندگان قرار بدهند.

در نتیجه بازدید خبرنگارمان از آن منطقه، دریافتیم که اتصال مستقیم پمپ ساختمان ها به شبکه، باعث کاهش فشار و تاحدی قطعی آب خانه های ویلایی شده است.

یکی از ساکنان شهرک دریا به خبرنگار ما گفت: خیلی از اوقات آب خانه های ویلایی قطع می شود و موقعی هم که آب داریم به اندازه شیر سماور فشار دارد.

ماجرا را با مجدی نسب، مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان کرج درمیان گذاشتیم او نیز در بازدید و بررسی های دو روزه  و انجام اقدامات لازم به خبرنگار ما گفت: اتصال مستقیم پمپ به شبکه آب بدون استفاده از مخزن، باعث کاهش فشار آب ساکنان شهرک دریا شده است.

او افزود: سیصد مورد شناسایی شد که پمپ آب را مستقیم به شبکه وصل کرده اند که در سال های قبل هم به آنان تذکراتی داده شده بود؛ اگر نسبت به نصب مخزن اقدام نشود، پمپ خاطیان را جمع آوری می کنیم.

مجدی نسب گفت: البته شهرک دریا دارای مشکلات شبکه ای هم بود که خوشبختانه با تلاش همکاران برطرف شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.