مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: بیش از ٣٠ هزار کارگاه صنفی فارس از ۵۰۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سهراب مختاری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: استان فارس از لحاظ تعداد ثبت نام کنندگان تسهیلات کرونا در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا به ۳۰ هزار و ۳۲۴ کارگاه اصناف آسیب دیده از کرونا در سطح این استان با اشتغال ۵۰ هزار و ۳۱۵ نفر بیش از ۵۰۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس بیان کرد: این استان در شاخص میزان پرداخت تسهیلات کرونا در جایگاه چهارم کشور و در شاخص تعداد ثبت نامی جایگاه دوم کشور را دارا است.

او اظهار کرد: براساس ابلاغ جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات حمایتی به مشاغل و بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا این استان در سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

مختاری با بیان اینکه مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا و متقاضی اخذ این تسهیلات تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ تمدید شده است، گفت: بانک‌ها و موسسات اعتباری فارس نسبت به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبلی تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ موظف شده‌اند.

او ادامه داد: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات مصوب ستاد ملی کرونا در بخش‌های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی نیز تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ مطابق همان دستور العمل و شرایط ابلاغی قبلی تمدید شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار