مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره بازی این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر دهقان مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: ما باید امروز سه امتیاز را تقدیم هواداران اراکی می‌کردیم، اما روی اشتباه فردی گل خوردیم. در ادامه لیگ این مسابقه جبران خواهد شد. بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. ما مدت‌ها روی نقاط قوت و ضعف ذوب آهن کار کرده بودیم و می‌دانستیم که به چه شکل می‌توانیم به ذوبی‌ها گل بزنیم.

او ادامه داد: نیمه دوم با صحبت‌های منصوریان خیلی خوب بازی را شروع کردیم و به گل رسیدیم و حتی می‌توانستیم اختلاف را بیشتر هم بکنیم، اما روی یک اشتباه فردی ذوب آهن گل مساوی را زد. در ادامه بازی می‌توانستیم در یکی، دو صحنه گل بزنیم. به هر حال بازی مساوی شد.

او ادامه داد: در فوتبال هر تیمی بیشتر تلاش کند، مزد زحماتش را می‌گیرد. بچه‌ها فوق العاده دویدند و من اینجا از جانب کادرفنی دستشان را می‌بوسم. به هر حال بازی حساسی بود و بازیکنان تمام انرژی‌ خود را گذاشتند.

دهقان در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم که هواداران یار دوازدهم تیم‌ها هستند. من فوتبالم را از ذوب آهن شروع کردم و از هواداران این تیم تعریف کردم و این اصلا ارزش کار هواداران آلومینیوم را کم نمی‌کند. امیدوارم هواداران آلومینیوم این امتیاز را از ما بپذیرند و به آن‌ها قول می‌دهیم با تمام توان برای بازی مقابل تیم فوتبال استقلال آماده شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار