امضای تفاهمنامه ساخت ۷۰ طرح آموزشی با خیران خراسان رضوی

در سه ماه نخست امسال تفاهمنامه ساخت ۷۰طرح آموزشی با هزینه ۵۰۰میلیارد ریال با خیران خراسان رضوی به امضا رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالقاسم بابایی رئیس اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در حاشیه امضای تفاهمنامه ساخت ۷۰ طرح آموزشی با خیران خراسان رضوی بهره‌برداری از سه طرح آموزشی در سبزوار به خبرنگاران گفت: اداره کل نوسازی در قالب اجرای طرح‌های مشارکتی، با کمک خیران، استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی و حذف بخاری‌های نفتی مدارس خراسان رضوی و ساخت سرویس‌های بهداشتی مدارس را نیز مورد توجه قرار داده است.

او افزود: استان خراسان رضوی همواره در زمینه مشارکت خیران مدرسه ساز رتبه برتر کشور را داشته است و محرومیت زدایی و توسعه فضا‌های آموزشی در حاشیه شهر مشهد نیز از مواردی است که با مشارکت خیران پیگیری می‌شود.

رئیس اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی ادامه داد: سه هزار میلیارد ریال طرح آموزشی همزمان با بازگشایی مدارس در مهرماه در مناطق مختلف این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بابائی بیان کرد: ۵۰۰ طرح آموزشی در قالب هزار و ۵۰۰کلاس درس در خراسان رضوی در دست اجراست که این مدارس از ابتدای مهرماه پذیرای استقبال از دانش آموزان خواهد شد.

او تصریح کرد: مراحل اجرایی ۷۰۰طرح آموزشی دیگر در خراسان رضوی آغاز شده است که سال گذشته ۵۰درصد این طرح‌ها در قالب ۶۰۰کلاس درس با مشارکت خیران مدرسه ساز به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.