رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: عملیات احداث سه زمین چمن مصنوعی در آبادان با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،علی رضایی شکیب رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: سه زمین چمن مصنوعی در میدان طیب، دهستان نصار و روستای سادات احداث خواهند شد تا مورد استفاده ساکنان این مناطق قرار گیرند.

او افزود: برای اجرای هر زمین ۶ میلیارد ریال اعتبار از محل درآمدزایی اداره ورزش و جوانان آبادان و اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان پرداخت می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: زمین چمن مصنوعی میدان طیب با مشارکت شهرداری آبادان در حال اجراست که تا یک ماه آینده آماده بهره برداری است.

رضایی بیان کرد: اجرای پروژه های ورزشی نقش بسیار مهمی در تقویت و توسعه نشاط اجتماعی و شادابی جوانان و کشف استعدادی های ورزشی در نقاط مختلف شهرستان آبادان دارد.

او افزود: دسترسی آسان به مکان مناسب ورزشی و توسعه فرهنگ ورزش در بین جوانان مهمترین هدف اجرای این طرح‌ ها است.

رضایی اظهار داشت: نگاه ویژه به مسائل فرهنگی و ورزشی می تواند به افزایش ورزش های همگانی و در نهایت نشاط و سرگرمی، علاقمندی جوانان به ورزش و بهسازی میادین ورزشی منجر شود.

او افزود: توسعه فضاهای ورزشی نقش ارزنده ای در افزایش نشاط و سلامت جامعه دارد که در این ارتباط از همه ظرفیت‌ ها برای ارائه بهترین خدمات در این بخش استفاده خواهیم کرد.

رضایی گفت: استفاده از چمن مصنوعی در زمین های ورزشی با توجه به وضعیت اقلیمی در مقایسه با هزینه بالای نگهداری چمن طبیعی، بهترین انتخاب است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.