فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۳۶۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و ۱۵۰ گرم حشیش در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اخباری دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در محور‌های مواصلاتی شهرستان بیرجند حمل و به نقاط مرکزی کشور منتقل کنند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی شهرستان بیرجند به یک خودروی پژو ۴۰۵ و یک سواری پراید که در حال حرکت بودند مشکوک شدند که مأموران پس از طی مسافتی با انجام اقدامات پلیسی به خودرو‌ها دستور ایست داده و آن‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار فرشید عنوان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو‌ها ۱۰۳ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف کردند که قاچاقچیان به مقر پلیس دلالت و پس از تحقیقات تخصصی به انبار مقادیر دیگری مواد مخدر در ۲ منزل مسکونی در شهر بیرجند اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مأموران به همراه متهمان به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و در پاک سازی و بازرسی از منازل مسکونی ۲۶۴ کیلو و ۵۰ گرم تریاک و ۱۵۰ گرم حشیش نیز کشف کردند، تصریح کرد: مجموع مواد مخدر کشف شده از متهمان ۳۶۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و ۱۵۰ گرم حشیش است.

او ادامه داد: مأموران در این عملیات ۲ خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار فرشید اظهار کرد: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار