سید اکبر پورموسوی گفت:امیدواریم که فردا بتوانیم با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته ایم سه امتیاز خانگی را بدست بیاوریم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با تیم سایپا تهران گفت: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر یک ماه تعطیل بود و ما اردوی خوبی در تهران داشتیم به لحاظ روحی، تاکنیکی و اینکه مصدومان تیم صنعت نفت این فرصت را پیدا کردند که خود را به تیم برسانند تعطیلی یک ماهه به نفع ما شد.

او افزود: در این اردو باتوجه به اینکه نشست هایی که با بازیکنان تیم داشتیم توانستیم در مورد هفت بازی باقی مانده به خصوص بازی فردا برابر با سایپا صحبت های داشته باشیم و درک مقابل داشته باشیم و بازیکنان این حساسیت و این شرایط جدول را به خوبی احساس کنند.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد:اردوی که پشت سر گذاشتیم بازیکنان با انگیزه و تمرکز بالا تمرین کردند و امیدواریم که فردا بتوانیم با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته ایم ضمن احترام به تیم سایپا و تیم فنی آنها سه امتیاز خانگی را بدست بیاوریم.

پورموسوی افزود: در تمریناتی که پشت سر گذاشتیم، انرژی و انگیزه بچه‌ها بهتر از شروع فصل بود. بازیکنان به این خودباوری رسیده‌اند که این هفت بازی را باید با موفقیت پشت سر بگذاریم. بازیکنان درک کرده‌اند که راهی جزء پیروزی نداریم و البته این را هم فراموش نکنید که ما بازیکنان مصدومی داشتیم که بازگشت آنها به خصوص در خط حمله به ما کمک خواهد کرد.

او در خصوص اینکه بازی با سایپا برای صنعت نفت با توجه به شرایط جدول ۶ امتیازی است و آیا برای تقابل با این تیم بازی هجومی انجام خواهند داد یا نه، گفت: سیستم و روش ما مثل همیشه بازی رو به جلو است که خواسته ما از بازیکنان فوتبال روی زمین است و ضمن انجام یک بازی خوب، می‌خواهیم سه امتیاز را هم کسب کنیم.

پورموسوی گفت: برای بازی فردا حسین بغلانی را در اختیار نداریم و همچنین مهدی رحیم زهیوی، مهدی زبیدی و محمد اهل‌شاخه که رباط صلیبی پاره کرده‌اند .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.