توزیع روغن و شکر بین روستاهای رامشیر

رییس اداره تعاون روستایی رامشیر گفت: همواره به منظور تنظیم بازار و تامین نیاز‌های اساسی مردم توزیع روغن و شکر در بین روستا‌ها انجام می‌شود.

عدنان لویمی رییس اداره تعاون روستایی رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همواره به منظور تنظیم بازار و تامین نیاز‌های اساسی مردم توزیع شکر و روغن بین روستاهای رامشیر انجام می‌شود و توزیع ماهیانه آرد بین روستاییان بخش مرکزی و بخش مشراگه صورت می‌گیرد.

او در ادامه بیان داشت: تاسیس شرکت کشاورزی، دامپروری و دامداری نگین آسمان رامشیر در دفتر اداره تعاون روستایی شهرستان از دیگر اقداماتی بود که به منظور حمایت از این اقشار انجام شد.

لویمی با اشاره به توزیع بذر گندم و کلزا در رامشیر، افزود: کار توزیع کود مورد نیاز بین کشاورزان شهرستان انجام شد و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد و همچنین برای خرید محصولات کشاورزی گندم و کلزای مازاد کشاورزان رامشیر برنامه ریزی انجام شده است.

رییس اداره تعاون روستایی رامشیر تصریح کرد: حمایت از کشاورزان، دامپروران این شهرستان ادامه دارد و در زمینه حل مشکلات روستا‌ها همه تلاش خود را بکار گرفتیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.