حجت الاسلام عربپور گفت: قرار است دولت حجت الاسلام رئیسی براساس شایسته سالاری انتخاب شود؛ بنابراین اعضای ستاد های او سهم‌خواهی نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام  مهدی عرب پور، رئیس شورای اصولگرایان استان کرمان امروز در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت:  باید از مردم به خاطر خلق حماسه ۲۸ خرداد تشکر کرد.

او  با بیان اینکه دشمن به دنبال این بود که انتخاباتی سرد و مشکل دار در ایران برگزار شود؛  اما انتخابات روز جمعه در کمال صحت و آرامش و با حضور ۵۰ درصدی مردم برگزار شد و این موضوع جای شکرگزاری دارد، افزود: بایستی از هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و مسئولانی که امنیت انتخابات را برعهده داشتند و همچنین از همه رسانه‌ها قدردانی کرد. 

حجت‌الاسلام  عرب پور با بیان اینکه از مردم و خیرانی که به صورت خود جوش از حجت الاسلام رئیسی حمایت کردند سپاسگزاریم، بیان کرد:  تفاوت انتخابات این دوره با دوره‌های قبل، تشکیل ستاد‌های مردمی در حمایت از حجت الاسلام رئیسی بود.

او رای قاطع رئیس جمهور منتخب در استان کرمان را ناشی از هماهنگی و تلاش‌هایی دانست که در استان انجام شد و افزود : حضور مردم استان کرمان در انتخابات ۲۸ خرداد، ۶۱ درصد از میانگین کشور بالاتر بود و حجت الاسلام رئیسی ۸۴ درصد از آرای مردم دیار حاج قاسم را به خود اختصاص داد که این موضوع باعث غرور است.

رئیس شورای ائتلاف و وحدت نیرو‌های انقلاب در استان کرمان بیان داشت: نیرو‌های شورای وحدت و ائتلاف در استان کرمان، بدون توقف و هر گونه سهم‌خواهی در خدمت نظام و رئیس جمهور منتخب مردم خواهند بود و این نیرو‌ها، حلقه واصل بین دولت مردان و مردم هستند. 

او  افزود: قرار است دولت حجت الاسلام رئیسی براساس شایسته سالاری انتخاب شود و الزاما افراد حاضر در ستاد‌های او دارای پست و مقام نخواهند بود و این موضوع مهم است که اعضای ستاد‌ها، سهم‌خواهی نکنند.

حجت الاسلام عربپور گفت: عزت، کرامت، پیشرفت و اعتلای مردم و ایران اسلامی، خواسته اصلی نیرو‌های انقلاب در استان کرمان است و ستاد‌های حجت الاسلام رئیسی در استان کرمان هیچ بودجه‌ای از مرکز دریافت نکردند و تمام اقدامات انجام شده با کمک‌های مردمی و خیران و با پرهیز از هر گونه اسراف انجام شد.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت:  اکثر منتخبین شورا‌های شهر و روستا در استان کرمان نیز از نیرو‌های اصولگرا است و در شهر کرمان نیز ۶ نفر منتخب از لیست این ائتلاف و باقی آن ها نیز نیرو‌های انقلابی هستند و انتظار می‌رود این منتخبین با وحدت و با برنامه ریزی مدون و مناسب برای ۴ سال آینده اقدام کنند.

رئیس شورای ائتلاف و وحدت نیرو‌های انقلاب در استان کرمان تصریح کرد: یکی از نکات جالب در این انتخابات رعایت اخلاق و ادب از سوی ستاد‌های حجت الاسلام رئیسی بود و هیچ گونه تخریب علیه دیگر کاندیدا‌ها انجام نشد که این موضوع حائز اهمیت است.

در این نشست حسین صابری، دبیر شورای اصولگرایان استان کرمان نیز گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد همدلی و وفاق خوبی بین همه ستاد‌های شورای وحدت و ائتلاف وجود داشت و در این بین برادران اهل تسنن نیز با تشکیل چهار ستاد مستقل و خودگردان در شرق و جنوب استان کرمان به حمایت از حجت الاسلام رئیسی  پرداختند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار