کمالی زاده گفت: در تلاش هستیم طرح‌ها بر اساس زمان‌بندی‌ به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی کمالی زاده، شهردار کرج گفت: اولویت شهرداری اتمام طرح های نیمه‌ تمام است، بر این اساس همواره تلاش شده است طرح ها بر اساس زمان‌بندی‌ و برنامه‌ریزی‌ انجام‌شده به نتیجه برسد.

شهردار کرج به بازدیدهای مستمر از طرح های در حال ساخت اشاره کرد و وضعیت پیشرفت پروژه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد وافزود: همه تلاش خود را معطوف تکمیل طرح های نیمه‌تمام کرده‌ایم.

کمالی زاده رویکرد اصلی را اجرای طرح های عمرانی با بالاترین کیفیت و دقت دانست و گفت: متروی کرج پس از وقفه‌ای طولانی با شروع به کار شورای پنجم از سر گرفته شد و خوشبختانه پیشرفت قابل‌توجهی دارد و خط دو که از ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی است تا پایان عمر این شورا راه‌اندازی می‌شود.

او به حمایت‌های شورای پنجم اشاره کرد و افزود: پروژه‌های مهمی در این دوره اجرا و به بهره‌برداری رسید و همچنین این شورا با تصویب لایحه‌هایی مهمی به پیشبرد و توسعه شهر کمک فراوانی کرده است.

کمالی زاده به پیشرفت مطلوب بزرگراه شمالی و جذب بودجه دولتی برای این پروژه مهم اشاره کرد و گفت: تکمیل پل حصارک، اجرای کلکتور جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر، هوشمند سازی تقاطعات و شفاف‌سازی در امور سازمانی را از دیگر دستاوردهای مدیریت شهری در سه سال گذشته است.

شهردار کرج همچنین به بهسازی معابر، خط‌کشی معابر، نصب تابلوهای ترافیکی اشاره کرد و افزود: در حوزه فرهنگی نیز با ساخت سراهای محله سعی کرده‌ایم میزان مشارکت مردم در اداره امور شهر را افزایش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.