دبیر شورای امنیت روسیه در خلال کنفرانس مسکو اعلام کرد برخی نه تنها به روسیه در مبارزه با تروریسم در سوریه کمک نکردند، بلکه این مبارزه را دشوارتر کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «نیکلای باترشف»، دبیر شورای امنیت روسیه در جریان «کنفرانس مسکو» درخصوص امنیت بین‌المللی اعلام کرد نه تنها برخی از کشور‌ها همکاری با روسیه برای مبارزه با تروریست‌ها در سوریه را ضروری نمی‌دانند، بلکه برخی از آن‌ها حتی تلاش کردند این مبارزه دشوارتر شود.

او در ادامه افزود: جای تأسف دارد که کشور‌هایی که ادعای قدرت می‌کنند، همکاری با ما را به عنوان یک جبهه متحد در برابر این تروریسم ضروری نمی‌دانستند.

دبیر شورای امنیت روسیه نام این کشورها را ذکر نکرد و جزئیات اقدامات خرابکارانه آن‌ها را توضیح نداد.

در این مجمع، سالانه وزرای دفاع، روسای ستاد کل ارتش، هیئت‌های وزارتخانه‌های دفاع و نمایندگان جامعه متخصص از کشور‌های مختلف و همچنین نمایندگان کشور‌های مشترک المنافع، سازمان پیمان امنیت جمعی و سازمان ملل برای امنیت و همکاری در اروپا، کمیته بین المللی صلیب سرخ و اتحادیه کشور‌های عربی گرد هم می آیند.

نهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو از ۲۲ تا ۲۴ ژوئن در مورد موضوعات ثبات استراتژیک و امنیت جهانی و منطقه‌ای در اروپا، آفریقا، منطقه آسیا-اقیانوسیه، آمریکای لاتین و خاورمیانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار