دبیر شورای تحول قضایی دادگستری البرز گفت: به بازدید کنندگان نمایشگاه دستاوردهای قوه قضائیه خدمات قضایی رایگان داده مى شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نمایشگاه دستاوردهای قوه قضائیه در استان البرز با حضور رئیس کل دادگستری و کلیه مسئولان دستگاه قضایی با هدف معرفی و ارائه خدمات و عملکرد دادگستری البرز و دستگاه های تابعه قوه قضائیه در استان آغاز به کار کرد.

حسین اعظمی چهاربرج، دبیر شورای تحول قضایی دادگستری البرز گفت: نمایشگاه دستاوردهای قوه قضائیه علاوه بر عموم مردم استان، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی خدمات و برنامه‌های انجام شده برای مسئولان البرز ، قوه قضائیه و همچنین کارکنان دستگاه قضایی و ادارات تابعه در استان خواهد داشت.

دبیر شورای تحول قضایی دادگستری البرز افزود: در این نمایشگاه خدمات مختلفی برای مراجعان در نظر گرفته که ارائه معاضدت قضایی و خدمات الکترونیک قضایی و ثبت نام ثنا به صورت رایگان از جمله این خدمت‌ها است؛ همچنین بخش ویژه‌ای برای معاضدت به ایثارگران در نظر گرفته شده است.

او گفت: در نمایشگاه، عملکرد کلیه معاونت های دادگستری استان، دادگستری‌ها و دادستانی‌های استان، ادارات کل تابعه از جمله اداره ثبت اسناد و املاک، اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی، دیوان عدالت اداری، کانون وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه در بخش‌های جداگانه منعکس شده است.

اعظمی چهاربرج ساعات فعالیت نمایشگاه را در ساعات اداری اعلام کرد و افزود: هماهنگی برای ورود بازدید کنندگان عمومی فراهم شده و آن‌ها می توانند از روز شنبه پنجم تیر با مراجعه به درب شمالی دادگستری استان البرز از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.