مدیر شبکه رادیویی جوان از برنامه‌های این شبکه رادیویی در روز‌های تابستان ۱۴۰۰ خبر داد.

علی‌رضا مقصودی مدیر شبکه رادیویی جوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با تبریک به جوانان کشور به پاس مشارکت بالا و همچنین حضور موثر و باشکوه در حماسه انتخابات ریاست جمهوری گفت: بزرگ‌ترین سرمایه یک کشور مردم آن هستند. مردم فهیم ایران خواستار یک دولت کارآمد هستند؛ دولتی که اهل عمل باشد و شرایط را برای بروز و ظهور استعداد، توانمندی و پتانسیل جوانان فراهم نماید.

وی «مطالبه گری» را یکی از مهمترین رسالت‌های شبکه رادیویی جوان دانست و افزود: الحمدلله رادیوجوان در روز انتخابات، حضوری پررنگ داشت و همه همکاران من تلاش کردند تا با دعوت همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و همچنین پخش برنامه‌های ترغیب کننده و امید آفرین، همراه شنوندگان حماسه دیگری را خلق کنند. رادیوجوان به دلیل تعامل موثر با مخاطبان و مطالبه گری، طرح و پیگیری خواسته‌ها و مشکلات ایشان، در نظرسنجی‌های فصلی سازمان صدا و سیما همواره جزو رادیو‌های برتر بوده است

مقصودی ادامه داد: ما در برنامه‌های خود علاوه بر ترویج امید آفرینی، تعقّل و افزایش سواد رسانه‌ای مخاطب، با دعوت از مسئولان همچنان پیگیر مطالبات مردم خواهیم بود؛ شبکه رادیویی جوان رسانه‌ای است در کنار مردم که صدای جوانان ایران را می‌شنود و انعکاس می‌دهد.

مدیر شبکه رادیویی جوان با اشاره به تدارک ویژه برنامه‌هایی تازه برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان گفت: برای این ایام، فصل جدید برنامه‌های شاخص را با رویکرد تفریحی و ایجاد فضایی شاد و با طراوت طراحی کرده ایم؛ «گل یا پوچ»، «خبر چین»، «جوان گشت»، «هفتک»، «توپ» و «اینجا شب نیست» عناوین برنامه‌هایی است که در تابستان ۱۴۰۰ با ساختاری نو و بخش‌هایی تازه به روی آنتن رادیوجوان می‌روند.

علی‌رضا مقصودی در پایان بیان کرد: پخش موسیقی‌های به روز و متنوع در فواصل برنامه‌ها در دستور کار شبکه رادیویی جوان در فصل تابستان قرار دارد؛ همچنین برای دهه اول و دوم ماه محرم در حال طراحی یک برنامه تازه با قالبی جدید هستیم که در هیئت اندیشه ورز رادیوجوان در حال بررسی و نهائی شدن است.

برنامه‌های شبکه رادیویی جوان به صورت ۲۴ ساعته روی موج FM ۸۸ MHz پخش می‌شوند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار