فرمانده انتظامی آبادان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت به مدت ۴ روزدر سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم وامنیت اجتماعی و همچنین اعمال قانون رانندگان متخلف خودرو‌ها و راکبان موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف و دارای رفتار پرخطر در معابر شهری و سطح حوزه استحفاظی بخصوص پارک‌ها به مدت ۴ روز در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران (کلانتری‌های ۱۱ ولیعصر، ۱۸ ذوالفقاری و ۱۵ احمدآباد) با اقدامات تخصصی و گشت زنی محسوس و نامحسوس ۱۲ متهم که داری سابقه حمل مواد مخدر، نگهداری سلاح و مهمات جنگی، قاچاق کالا وسرقت را داشتند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۳ فقره انواع سرقت و ۱ فقره تیراندازی اعتراف کردند، اظهار داشت: در همین راستا ۶ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش یک میلیارد، دویست میلیون ریال در منطقه ذوالفقاری، یک قبضه سلاح و مهمات جنگی کلاش کوی فرهنگیان، ۲۰۰ متر سیم برق سرقتی همراه با ادوات سرقت و فروشنده دارو‌های غیرمجاز در منطقه احمدآباد کشف، ۱۲ وسیله نقلیه متخلف نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اینکه این طرح به جهت امنیت و آسایش شهروندان به طور مستمر اجرا خواهد شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گریز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن به پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.