ارائه ویژگی جستجوی بصری برای خرید در اینستاگرام

فیس بوک در حال ارائه ویژگی جستجوی بصری برای خرید در اینستاگرام است تا کار را برای کاربران آسان‌تر کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، شرکت فیس بوک در حال کار بر روی فناوری جستجوی بصری در اینستاگرام است تا امکان خرید در سراسر پلتفرم خود را دو برابر کند. مارک زاکربرگ که در یک اتاق صوتی زنده در فیس بوک صحبت می‌کرد، گفت این شرکت در مراحل اولیه ساخت ابزار‌های جستجوی مبتنی بر دوربین است.

این قابلیت مشابه ویژگی‌های ارائه شده توسط Snapchat و Pinterest است که هر دو سرمایه گذاری زیادی در جستجوی بصری انجام داده اند. زاکربرگ دو مورد استفاده بالقوه از این فناوری را در اینستاگرام بیان کرد. هنگام مرور اینستاگرام، جستجوی بصری می‌تواند محصولات مشابه موجود را نشان دهد یا به کاربران امکان می‌دهد محصولات را با استفاده از دوربین یا تصاویر موجود در دوربین خود پیدا کنند.

قابلیت جستجوی بصری در اینستاگرام

زاکربرگ گفت: وقتی چیزی پیدا کردید، می‌توانید روی آن ضربه بزنید و محصولات مشابهی را که دوست دارید را پیدا کنید. ما فکر می‌کنیم که جستجوی بصری بسیار مفید خواهد بود.

فیس بوک در حال جستجوی بصری برای خرید در اینستاگرام است

زاکربرگ علاوه بر قابلیت جستجوی تصویری اینستاگرام، اعلام کرد که فروشگاه‌های فیس بوک به زودی وارد بازار و واتساپ می‌شوند. فیس بوک قبلاً کاتالوگ محصولات را در چت‌های واتساپ ادغام کرده است، اما اکنون مشاغل قادر به ایجاد ویترین فروشگاه هستند.

این شرکت همچنین در حال کار بر روی "آگهی‌های فروشگاه" است که به شما امکان می‌دهد تبلیغات را براساس "تنظیمات خرید فردی افراد" هدف قرار دهید. زاکربرگ گفت، در نهایت، فیس بوک می‌تواند این تبلیغات را با پیشنهادات یا تبلیغات ویژه بیشتر، شخصی سازی کند.

همچنین فیس بوک در حال راه اندازی ویژگی‌های صوتی پلتفرم خودش است. این شرکت در حال پخش اتاق‌های صوتی مشابه کلاب هاوس و همچنین تعداد انگشت شماری پادکست است. اتاق‌های صوتی مشابه کلاب هاوس یا اسپیس توئیتر هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار