مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با همراهی مسئولان ورزش و جوانان استان و به بهانه روز المپیک به دیدار افتخار آفرینان المپیک رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با همراهی مسئولان ورزش و جوانان استان به مناسبت روز المپیک به دیدار افتخار آفرینان المپیک رفت و از زحمات آنان قدردانی کرد.

او ابتدا به دیدار عسکری محمدیان در محل هیات کشتی استان رفت و ضمن تجلیل از افتخارات کسب شده توسط این مدال آور المپیک، گفت: مفتخریم که به مناسبت روز المپیک در خدمت یکی از مفاخر استان هستیم و خانواده محمدیان حق بزرگی به گردن کشتی مازندران دارد.

رنگرز گفت: عسکری محمدیان روزی با دوبنده کشتی، روزی در کسوت مربی و استاد و امروز در جایگاه رئیس هیات کشتی استان در حال خدمت به جامعه است و امیدواریم المپیک امسال، کشتی مازندران بازهم افتخار آفرینی کند.

عسکری محمدیان هم در این دیدار با تشکر از مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت:کشتی مازندران در همه این سال‌ها برای ورزش کشور آبرو داری کرد و امیدواریم با حمایت‌های رنگرز این مسیر ادامه یابد.

دیدار و تکریم از اسماعیل دنگسرکی و حسین کریمی مربیان تیم ملی کشتی در رقابت‌های المپیک، مراد محمدی مدال آور المپیکی و عیادت از محمود امیرخانلو پیشکسوت کشتی و همکار ورزش و جوانان ازجمله برنامه‌های مدیرکل ورزش و جوانان در روز المپیک بود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار