نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در بافق گفت: در کنکور ۱۴۰۰ حدود ۵۰۷ داوطلب در بافق رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اعظم ابراهیمی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری کنکور در بافق، گفت: کنکور داوطلبان بافقی و بهابادی امسال با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن امام علی (ع) اهنشهر بافق برگزار می‌شود.

او افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور از صبح چهارشنبه نهم تیرماه در گروه هنر آغاز می‌شود و در ادامه در روز پنج شنبه صبح دهم تیرماه در گروه علوم انسانی و ریاضی و فیزیک، جمعه صبح یازدهم تیرماه در رشته علوم تجربی ادامه دارد.

ابراهیمی اظهار داشت: رقابت کنکور در بافق روز شنبه دوازدهم تیرماه با برگزاری آزمون در رشته زبان خارجی پایان می‌پذیرد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در بافق ادامه داد: از ۷۱۵ نفر آزمون دهنده در بافق حدود ۱۱۳ نفرشامل ۸۲ نفر زن و ۳۱ نفر مرد در رشته هنر، ۱۳۷ نفر در رشته علوم ریاضی و فنی شامل ۴۱ نفر زن و ۹۶ نفر مرد به رقابت می‌پردازند.

او بیان داشت:همچنین بیش از ۱۹۴ نفر در رشته علوم تجربی شامل ۱۳۴ نفر زن و ۶۰ نفر مرد، ۱۷۶ نفر در رشته علوم انسانی شامل ۱۳۰ نفر زن و ۴۶ نفر مرد و ۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی شامل ۷۶ نفر زن و ۱۹ نفر مرد رقابت می‌کنند.

ابراهیمی گفت: از این تعداد داوطلب تقریبا ۴۰ نفر چپ دست هستند.

او تصریح کرد: درب‌های سالن برگزاری کنکور راس ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به روی داوطلبان باز و ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح بسته می‌شود و داوطلبان سعی کنند حضورشان را به دقایق پایانی موکول نکنند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در بافق افزود: بیش از ۵۰ نفر اجرای کنکور در شهرستان را بر عهده دارند که شامل مراقبین، رابطان، سرپرستان سالن و مسئولان مخازن اصلی و فرعی سوالات و حفاظت آزمون و ... هستند.

او بیان داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در شهرستان بافق فراهم شده است و با همکاری همه نهاد‌های مربوطه، انتظار می‌رود این آزمون بدون استرس و در محیطی با آرامش برای داوطلبان برگزار شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار