مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از آغاز زمان نام‌نویسی در پانزدهمین دوره رقابت‌های قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید سیستان وبلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان  گفت: این دوره از رقابت‌ها در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، مفاهیم جلد بیست و چهارم تفسیر نمونه در ۲ بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

او توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه بویژه جامعه کار و تولید، شناسایی استعداد‌های برتر در رشته‌های مختلف قرآنی در میان جامعه کارگران و تلاشگران، ایجاد زمینه رقابت سالم در زمینه امور و فعالیت‌های قرآن و ترغیب جامعه کار و تولید استان در راستای توجه هر چه بیشتر به آموزه‌های قرآنی را از اهداف این رقابت‌ها عنوان کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در خصوص شرایط شرکت کنندگان گفت: برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها تنها داشتن دفترچه بیمه تأمین اجتماعی ملاک نیست و کارگران می‌بایست دارای قرارداد کاری مشمول قانون کار باشند و خانواده‌های ایشان علاوه‌بر همسران، فرزندانی که سن آن‌ها بین ۱۸ تا ۲۵سال است نیز می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.

او افزود: طبق قوانین جشنواره حضور نفرات اول مرحله کشوری رشته‌های قرائت و حفظ کل تمامی دوره‌های پیشین در آن رشته مجاز نیست و نفرات اول رشته‌های حفظ ۲۰ و ۱۰جزء دوره‌های پیشین تنها اجازه شرکت در رشته‌های بالاتر حفظ را خواهند داشت.

جهاندیده گفت: علاقمندان برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر از اول تا بیستم تیر به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

وی افزود: نفرات برگزیده هر رشته در رقابت‌های کشوری شرکت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار