با حضور معاون مدیر کل خدمات بازرگانی وزارت صمت اجرای طرح سیستم راهبری ساماندهی شبکه توزیع مرغ در استان آذربایجان شرقی کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، با حضور معاون مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صمت اجرای طرح سیستم راهبری ساماندهی شبکه توزیع مرغ در استان آذربایجان شرقی کلید خورد. در این طرح که با همکاری شرکت پست استان و کشتارگاه‌های طیور عملیاتی خواهد شد، نسبت به رهگیری سیستماتیک خودرو‌های حامل گوشت مرغ از سطح کشتارگاه تا محل عرضه اقدام خواهد شد.

در جلسه توجیهی آغاز طرح یاد شده در استان، محله‌ای معاون مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صمت با تاکید بر اینکه همه فعالیت‌های زنجیره تولید تا توزیع گوشت مرغ بایستی در بستر سامانه جامع تجارت اتفاق بیفتد از ممنوعیت عرضه گوشت مرغ توسط واحد‌های فاقد ثبت‌نام و نقش در سامانه تجارت خبر داد و اظهار داشت: رصد زنجیره مذکور از طریق سامانه تجارت و رصد سیستم حمل و نقلی توزیع گوشت مرغ از طریق سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست صورت خواهد گرفت تا از هرگونه عرضه خارج از شبکه گوشت مرغ پیشگیری شود و عرصه برای فعالیت دلالان و واسطه‌ها در این بازار کاملا تنگ شود.

او در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای ثبت مشخصات ۷۱۲ فعال تجاری گوشت مرغ در سامانه تجارت، تصریح کرد: همه رانندگان خودرو‌های حامل گوشت مرغ از ۵ تیر ماه به تدریج و ظرف یک هفته ملزم به نصب و استفاده از اپلیکیشن رهگیری شرکت پست در تلفن همراه خود بوده و نمایندگان صمت، جهادکشاورزی و شرکت پست با حضور در کشتارگاه‌ها آموزش‌های لازم را در این زمینه ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.