معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قزوین گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا نیمه تیرماه فرصت دارند مبلغ مرحله دوم را واریز کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرجی پور معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اعلام کرد: در جلسه شورای مسکن تصمیم گرفته شد مهلت واریز مبلغ مرحله دوم طرح ملی مسکن تا ۱۵ تیرماه تمدید شود.

وی گفت: برای پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام که واحد‌های دو طبقه است و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دارند ۴۰ میلیون تومان از سوی متقاضیان باید واریز و ۱۰ میلیون تومان باقی مانده هم در مهلت کوتاهی پرداخت شود.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از واجدین پروژه اقدام ملی مسکن در استان تا به امروز واریز وجه داشته اند.

فرجی پور بیان کرد: در استان قزوین ۳۲ هزار نفر برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این میان ۱۰ هزار نفر واجد شرایط بوده اند.

وی گفت: برای بالغ بر ۳ هزار نفر تخصیص زمین انجام شده است و مابقی آن‌ها هم طبق برنامه ریزی انجام خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گفت: در پروژه اقدام ملی هزار و ۲۰۰ واحد را به صورت مستقیم به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و هزار و ۳۰۰ واحد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذاری شده است و در کنار این ۲ نهاد ۸۰۰ واحد را نیز پیمانکاران اداره کل راه و شهرسازی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار