معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان گفت: بیش از ۳۰ دوره آموزشی برای دانشجویان این دانشگاه به منظور مهارت‌محورکردن و افزایش توان اشتغال‌پذیری دانشجویان پس از دانش‌آموختگی ارائه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرشاد ورامینیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان گفت: ۳۳ درس مهارتی خارج از دروس دانشگاهی و به صورت اختیاری، در نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای ارائه به دانشجویان برنامه ریزی و تدریس شد.

او افزود: سه درصد از درآمد اختصاصی دانشگاه سمنان، با وجود مشکلات مالی و با توجه به اهمیت موضوع، به دوره‌های مهارت‌افزایی اختصاص یافت.

ورامینیان تصریح کرد: برنامه آموزش مهارت دانشگاه سمنان با عنوان "برآمد" از سوی دفتر آموزش‌های آزاد دانشگاه پیگیری می‌شود.

به گفته او، با انعقاد تفاهم نامه‌ای با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، اقدامات خوبی برای گسترش مهارت‌آموزی در دانشگاه سمنان در کنار تشویق‌های مادی و معنوی برای اعضای هیات علمی که در برگزاری این دوره‌ها مشارکت کنند انجام شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان بیان کرد: سعی می‌شود این دوره‌ها متناسب با نیاز‌های روز جامعه و رشته تحصیلی دانشجویان با هزینه بسیار اندک برای دانشجویان برگزار شود.

ورامینیان بیان کرد: برای دانشجویان دوره‌های کارشناسی تا چهار واحد، برای دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد دو دوره مهارتی تخصصی و برای دانشجویان دوره دکتری یک دوره مهارتی ویژه در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار