معاون اول قوه قضاییه درباره اولویت‌های دستگاه قضا برای حمایت از تولید توضیحاتی داد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی درباره اینکه اولویت دستگاه قضا برای برخورد با مفسدانی که دارای واحدهای تولیدی هستند چیست اظهار کرد:  یکی از اولویت‌های قوه قضاییه با توجه به شرایط کنونی حمایت از تولید و تولیدگر است. 

وی درباره جرائمی که ممکن است مسئولان یک کارگاه تولیدی مرتکب آن  شوند بیان کرد: باید تدبیری اندیشید تا اگر چنانچه  فرد مسئول اعم از مدیر عامل، رئیس یا کارگر مرتکب جرمی شدند به  تولید لطمه وارد نشود. 

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: در راستای این تدابیر باید این موضوع را مدنظر قرار دهیم که فرد خاطی را حتی اگر لازم نبود بازداشت نکنیم. 

محسنی اژه‌ای با اشاره به تدابیر اتخاذ شده بیان کرد: یعنی پرونده شخص متخلف باید دنبال شود و حتی او به دادگاه هم برود، اما زندانی نشود و مواد اولیه او هم  حدالامکان توقیف نشوند. 

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: مجموع این کارها برای این است که کارگران بیکار نشوند و در عین حال  جرم خاطیان دنبال شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اژه‌ای ، قوه قضائیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۱۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
وام بدهیدبه کلی زباله سوزبخردبرق تولیدکند.مشکل قطعی برق کارخانجات هم برطرف میشود.داین تولیدبرق بازذباله سوزبیشترین منفعت داردچیزی که زیادهست زباله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اقای اژه ای شرکت مخابرات یک شرکت تولید خدماتی است سود به سهامداران خود میده اما حقوق به کارکنان خود نمیدهد. آنچه باعث سود دهی شرکت شده نیروی انسانی آن است نه مدیران راحت طلب.
این شرکت ناظر و بازرس ندارد و بی حساب و کتاب دارد نابود می‌شود.
اگر می‌خواهید شرکت مخابرات سرپا بماند به داد کارکنان ناراضی و معوقات ۱۲ ساله آنها برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
تولیدکننده هم بیچاره شد مواداولیه ازکجا تورم بدبختی نداشتن پشت بانی
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۳:۴۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
شما برو یاد بده چطور بدون انگشت سوت بزنن
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۰:۱۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
فی‌المثال اگر یک تولید کننده جنس بی کیفیت تولید کند نباید با او برخورد کرد چون باید چرخ صنعت بچرخد ؟ الان از این تولید کننده‌گان زیاد داریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
هر چیزی قیمت خودش و مشتری خودش رو داره فی المثل اگه این ملت چند ماه دندون رو جیگر بزارن و پراید نخرن مطمئنا شرکت سایپا با اون همه پرسنل و دم و دستگاه برای جلوگیری از ورشکست نشدن هم که شده مجبوره باب دل مشتری رفتار کنه جنس بی کیفیت تو همه ی دنیا باید از طریق مشتری درست بشه نه دولت و حکومت چون بازار تو دنیا دیگه خصوصی شده و تولید کننده واسه اینکه بفروشه مجبوره جنسش رو با کیفیت کنه مگر اینکه قشر ضعیف بدلیل نداشتن نقدینگی مشتری جنس بی کیفیت باشن که این هم دیگه نرمال و عادیه و دولتها نمیتونن به طرف بگن کالای بی کیفیت تولید نکن چون طرف میگه من کسی رو مجبور به خرید نکردم مردم خودشون علاقه به خرید دارن چون جنس من ارزونتره.مردم ایران هستن که توی اینجور مسائل غیر نرمال رفتار میکنن وگرنه مساله ی تنوع زیاد از یک کالا و سلیقه و قدرت خرید متفاوت یک چیز عادی و حل شده در کشورهای درست و حسابی شده،تو همه جا اجناس باکیفیت،متوسط،و ضعیف و بی کیفیت برای اقشار مختلف درآمدی وجود داره و هیچ مشکلی هم پیش نمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
گران فروشی و تورم عادیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اگر قبلا این برنامه ها بود که کارگران بیکار نمیشدند تولید عالی میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
بابای من چند سال پیش وامی گزفت حدود 150میلیون تومن کارخانه کوچک پلاستیک سازی زد سر رسید 4قسط وامش رسید بانک شکایت کرد دادگاه اولین کاری کرد حکم توقبف اموال داد که کارخونه توقیف کرد تعطیل شد و هشت نفر هم کارگر داشتیم .بعد از چند وقت پولی قرض کرد وامش تسویه کرد حکم ازادی کارخونه گرفت ولی دیگه کارخونه باز نکرد گفت پشیمون شدم کارخونه زدم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
خودشون باعث تعطیلی کارخانه ها نشده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
با سلام و عرض ادب .... تولیدگر واژه ای غلط هست باید می گفتند تولیدکننده
آخرین اخبار