وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به‌عنوان اولین دیدار با یک مقام آمریکایی هفته آینده دیداری با همتای آمریکایی خود در رم خواهند داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر قدس، هفته آینده دیداری با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود، در رم، پایتخت ایتالیا خواهد داشت.

این اولین دیدار لاپید به‌عنوان وزیر امور خارجه صهیونیست‌ها با یک مقام دولت جدید آمریکا به ریاست جمهوری «جو بایدن» است. دیدار هفته آینده پس از ششمین دور مذاکرات احیای برجام در وین انجام خواهد شد.

وزارت امور خارجه آمریکا جمعه گذشته از گفت‌وگوی تلفنی آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور با وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین «یائیر لاپید» و «سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر روز جمعه گذشته در مکالمه‌ای تلفنی برای دیدار در آینده نزدیک توافق کردند.

این در حالی است که بر اساس گزارش پایگاه خبری عبری زبان والا، «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در نخستین سفر خود به دعوت «عبداالله بن زاید» همتای اماراتی خود، سفر دو روزه‌ای را از سه‌شنبه به امارات شروع خواهد کرد و از «ابوظبی» و «دبی» بازدید خواهد نمود. این سفر نخستین سفر رسمی لاپید به عنوان وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز می‌باشد.

طبق گزارش پایگاه والا لاپید در جریان سفر خود سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی و سرکنسولگری این رژیم را در دبی افتتاح خواهد نمود.

هنوز مشخص نیست وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با «محمد بن زاید»، ولیعهد امارات ملاقات می‌کند یا نه! اما در صورت اتفاق افتادن این دیدار، انخستین دیدار محمد بن زاید با یک شخصیت از رژیم صهیونیستی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار