نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته قوه قضائیه پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی وسرلوحه قرار دادن رهنمود‌ها و ارشادات مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر وحساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی واجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است و در راستای اجرای عدالت در چهاردهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب وتحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از دلسوزان امام و انقلاب گواهی روشن براین مدعاست.

هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضایی کشور اسلامیمان و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه.

امیدوارم درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است سیستم قضایی همچون گذشته حامی و پشتیبان تولید و سرمایه گذاری در جهت توسعه کشور و ارتقاء رفاه عمومی مردم باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه مسئولان قضایی سراسر کشور استان کرمان به ویژه حوزه انتخابیه کرمان و راور و تلاشگران این عرصه خصوصا مدیران، قضات و کارکنان زحمت کش و دلسوز تبریک وتهنیت عرض نموده، امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و در سایه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همواره موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار