مالکی نماینده زاهدان در مجلس وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان به ویژه زاهدان را نگران کننده خواند و گفت: این استان از مرز قرمز کرونایی عبور کرده است.

فداحسین مالکی نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت شیوع ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان را نگران‌کننده خواند و گفت: سیستان و بلوچستان به ویژه زاهدان از مرز قرمز کرونایی بلکه سیاه هم عبور کرده است.

وی ادامه داد: مقصر اصلی مشکل فعلی را شخص آقای دکتر نمکی و وزارت بهداشت می‌دانم. چرا که ۶ ماه است می‌خواهند مدیریت ناکارآمد آنجا را تغییر دهند اما کاری از سوی آنها صورت نمی‌گیرد.

نماینده زاهدان گفت: به آقای نمکی هشدار می‌دهم که ایشان مسبب اصلی جانباختگانی است که روزانه بیش از ۲۰ نفر هستند و شاید نزدیک به هزار نفر روزانه به کووید ۱۹ مبتلا می‌شوند. برخی را آمار می‌دهند و برخی را هم آمار نمی‌دهند. مسئله آقای نمکی و عاملان این مشکلات را در استان پیگیری قضایی خواهیم کرد.

مالکی اظهار کرد: ما بارها درباره مشکلات این چنینی صحبت کردیم. حتی در سفر آقای قالیباف به سیستان و بلوچستان حدود ۷۰ نفر از اساتید دانشگاه تصمیم داشتند در جلسه‌ای همین گونه مسائل را مطرح کنند که آن نشست برگزار نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار