مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: هفت تقاطع در خیابان‌های مرکز چهارمحال و بختیاری به سیستم هوشمند محلی کنترل ترافیک مجهز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محقق مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد با اشاره به تجهیز هفت تقاطع در خیابان‌های مرکز چهارمحال و بختیاری به سیستم هوشمند محلی کنترل ترافیک گفت: این تقاطع‌ها شامل تقاطع سعدی - فردوسی، سعدی - ولی عصر (عج)، سعدی- ۱۲ محرم، ملت - ولی عصر (عج)، آیت‌الله کاشانی(ره)- حافظ، حافظ - شریعتی و آیت‌الله کاشانی(ره) - طالقانی است.

او افزود: عملیات اجرایی هوشمندسازی هفت تقاطع در خیابان‌های شهرکرد تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محقق با اشاره به لزوم اجرای سیستم برق اضطراری پشتیبان در حمل و نقل و ترافیک شهری افزود: با توجه به اتصال سیستم چراغ‌های راهنمایی و رانندگی به سیستم برق شهری، در زمان قطعی برق، چراغ‌ها خاموش می‌شود، به‌همین منظور رفع مشکل موجود، از توان یک شرکت دانش‌بنیان محلی بهره‌گیری و بیش از ۲۰ تقاطع در خیابان‌های شهرکرد به سیستم برق اضطراری پشتیبان مجهز شد.

او یادآور شد: سال گذشته برای بهبود وضعیت حمل و نقل و ترافیک شهری در مرکز استان ۲۱ طرح اصلاح هندسی در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان شهرکرد و استان ارائه و پیگیری شد.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ارتقای فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک شهری اظهار داشت: آموزش‌های مقدماتی و تخصصی کارکنان حوزه مدیریت ترافیک با بهره‌گیری از ظرفیت علمی همکاران در ۴۰ جلسه و به‌مدت ۸۰ ساعت برگزار شد.

او گفت: در همین راستا بنر‌های اطلاع‌رسانی با موضوع فرهنگ ترافیکی در معبر‌های اصلی شهرکرد نصب و آموزش و فراگیری روش‌های تنظیم انواع دستگاه‌های فرماندهی چراغ‌های راهنمایی به‌مدت ۴۰ ساعت ارائه شد.


بیشتر بخوانید


محقق با اشاره به تهیه طرح جامع ترافیک شهرکرد افزود: طرح مطالعاتی، شامل مجموعه‌ای از گزارش‌های فنی شامل بررسی اطلاعات موجود و فرادست، آماربرداری، مدل‌سازی، تحلیل شبکه پایه با تقاضای افق، راهبردها، راهکار‌ها و جمع‌بندی است که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.