اولین مرکز تخصصی ورزش ویژه کودکان ۲ تا ۹ سال در مشهد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مراسم افتتاح  مرکز تخصصی ورزش ویژه کودکان گفت:جای خالی وجود چنین مراکز تخصصی برای ورزش کودکان مخصوصا در شهر‌های بزرگ کاملا احساس می‌شود و امروز خوشحالیم که این مرکز توسط بخش خصوصی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: امید است با گسترش و افزایش چنین فضا‌هایی استعدادیابی خوبی بین کودکان ورزش کار و ورزش دوست انجام شود.

مهدی سلیمانی مدیر مرکز سرزمین خورشید هم با تأکید بر علمی بودن این مرکز در خصوص ورزش کودکان گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم فضایی را برای حرکات اصلاحی و ظهور و بروز استعداد‌های ورزشی کودکان ایجاد کنیم.


بیشتر بخوانید



او افزود: برای نیل به این هدف علاوه بر طراحی وسایل ورزشی اختصاصی که برای اولین بار در مشهد انجام می‌شود از مربی‌های خبره در امر ورزش کودکان و شناسایی استعداد‌های آن‌ها استفاده کردیم.

 مدیر مرکز سرزمین خورشید  ادامه داد: ضمن اینکه در این مرکز بحث روانشناسی کودک هم در اولویت قرار دارد و مراجعین محترم به این مرکز می‌توانند از تست‌های قدرتی و حرکتی برای کودکان خود نیز بهره‌مند شوند.

 سلیمانی بیان کرد: در این مرکز سعی شده است فضایی ورزشی – علمی و مفرح برای کودکان ۲ تا ۹ سال ایجاد شود و قرار است که تمام حرکات ورزشی کودکان توسط متخصصین طراحی و کنترل شود.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عطاری
۰۱:۵۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
آدرس و تلفن این مرکز ورزش کودکان و بدید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
آدرس و تلفن این مرکز ورزش کودکان و بدید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
آدرس یا شماره تلفن بدید