مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از خرید بیش از هزار و ۵۰۰ تن کلزا تا پایان خرداد ماه از کشاورزان استان خبر داد و گفت : کار خرید این دانه روغنی در مناطق گرمسیری استان با خرید بیش از ۵۵۰ تن پایان یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : عملیات خرید دانه روغنی کلزا به صورت تضمینی مباشرتی با شرکت غله و خرید توافقی توسط ۱۹ مرکز خرید، وابسته به شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه انجام می‌شود.

او گفت : خرید تضمینی در تمام استان توسط مراکز خرید تعاون روستایی و به ۲ صورت تضمینی- مباشرتی با شرکت غله، توافقی با کشاورزان طرف قرارداد کارخانه روغن کشی نازگل انجام می‌شود.

او افزود: نرخ خرید‌های توافقی ۵۵۰ تومان بیشتر از خرید‌های تضمینی- مباشرتی است.

این مقام مسئول در حوزه کشاورزی و تعاون روستایی استان افزود: در مناطق گرمسیری استان کل مبلغ خرید به حساب کشاورزان واریز گردیده و در سایر مناطق نیز طی چند روز آینده خرید‌های توافقی توسط شرکت نازگل و خرید‌های تضمینی توسط شرکت غله پرداخت می‌شود.

صفایی با اشاره به پتانسیل گسترده تعاونی‌های روستایی، گفت: این شبکه آماده خدمت رسانی به کشاورزان در راستای رونق تولید، پشتیبانی و مانع زدایی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.