رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در سال تحصیلی پیش رو بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز استان در مدارس غیردولتی ثبت نام می شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، روح الله اعظمی رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مدارس غیردولتی استان ثبت‌نام شدند، گفت : احتمالا تعداد دانش‌آموزان این مدارس در سال تحصیلی جدید با افزایش هزار نفری به ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز برسد.

او با بیان اینکه هم اکنون با احتساب مدارس بزرگسال ۱۵۲ مدرسه غیردولتی در استان کرمانشاه فعال است، گفت : احتمالا تا مهر ماه دو یا سه مدرسه دیگر به این تعداد اضافه شود، چون چند نفر متقاضی برای ایجاد مدارس غیردولتی جدید در استان داریم.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه توسعه مدارس غیردولتی در برنامه استان است، افزود: اگرچه توسعه مدارس غیردولتی را در برنامه استان داریم، اما از آنجایی که اغلب درخواست‌ها در بافت فرسوده شهر قرار دارند، این درخواست‌ها از سوی کارشناسان نوسازی مدارس رد می‌شود.

اعظمی اشاره‌ای هم به امتیازات مدارس غیردولتی در مقایسه با مدارس دولتی داشت و افزود: این مدارس به دلیل استفاده از امکانات و تجهیزات به روزتر در امر آموزش، متقاضی زیادی دارند و اغلب مورد استقبال خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندانشان هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.