مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پرونده مسکن مهر در استان اصفهان بسته شد و اصفهان نخستین استان در تعیین تکلیف طرح‌های فاقد متقاضی مسکن مهر است.

علیرضا قاری قرآن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: تعداد کل واحد‌های مسکن مهر استان اصفهان ۱۶٠ هزار و ۴۳۷ واحد است و اصفهان نخستین استان در تعیین تکلیف طرح‌های فاقد متقاضی و پیشتاز در تحویل مسکن مهر به شهرداری‌ها است.

او افزود: با افتتاح طرح‌های مسکن مهر مشکل خانه‌دار شدن گروه‌های کم درآمد حل شد.

قاری قرآن گفت: طرح مسکن مهر استان اصفهان در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر ۷۴ هزار و ۲۶۴ واحد بوده که شامل ۱۴ هزار و ۴۲ واحد تعاونی، ۸ هزار و ۴۱۸ واحد تفاهم نامه سه جانبه و ۵۱ هزار و ۸۰۴ واحد خودمالکی است که از این میزان عمده واحد‌ها تحویل متقاضیان شده و مابقی واحد‌ها تعیین تکلیف و به خودمالک تبدیل شده است.
مدیر کل راه و شهر سازی استان اصفهان جمع‌بندی کرد: تعداد کل واحد‌ها در برنامه مسکن مهر استان اصفهان ۱۶۰ هزار و ۴۳۷ واحد بوده است.
قاری قرآن گفت: استان اصفهان جزو نخستین استان‌هایی است که تمام واحد‌های فاقد متقاضی و زیر ۳۰ درصد پیشرفت را بر اساس شیوه نامه، تعیین تکلیف کرده و بعضی از این طرح‌ها به خودمالک تبدیل شده است.
او بیان کرد: با توجه به پیشتاز بودن استان اصفهان در تحویل و آماده سازی مسکن مهر به شهرداری‌ها، این استان ۷۲ سایت مسکن مهر با مساحت مجموع ۵۴۸ هکتار را به شهرداری تحویل داده است که این موضوع جزو نقاط قوت استان در طرح مسکن مهر است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مسکن مهر ، قیمت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار