مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: از ابتدای امسال به ۲۲ پرونده عدم ایفای تعهدات ارزی در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی شده است.

غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  اظهار داشت: از ابتدای امسال به ۲۲ پرونده عدم ایفای تعهدات ارزی در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی شده است.

او افزود: عمده این پرونده‌ها مربوط به وارد کنندگانی بوده که برای واردات کالا به کشور ارز دولتی دریافت ولیکن به تعهد خود در این رابطه عمل نکرده اند و به عبارتی دیگر ارز‌های دریافتی به اقتصاد کشور بازنگشته است.

سالاری ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را بالغ بر هزار میلیارد ریال عنوان کرد گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون تعزیرات حکومتی مجازات‌هایی همچون تعلیق کارت بازرگانی و استرداد عین ارز دریافتی برای متخلفین این پرونده‌ها اعمال شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: تعزیرات حکومتی در برخورد با اخلالگران اقتصادی هیچگونه اغماضی نخواهد کرد و پرونده‌هایی که در این رابطه در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شود با جدیت و قاطعیت رسیدگی و اشد مجازات برای متخلفان اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار